Pages

26 Kasım 2010 Cuma

İntizar Ben Değilim Dinle


İntizar - Ben Değilim İndir


İntizar - Ben Değilim Sözleri
Sana cesaret vermesin çaresiz kalışım
Şimdilik çok güzelsin ve sen kazandın
Birgün pişman olup beni ararsın
Unutma ben o artık eski ben değilim

Ben değilim sana şarkılar yazan
Ben değilim hasretinle yanan
Ben değilim yokluğunda ağlayan
Unutma ben o artık eski ben değilim

Sana cesaret vermesin çaresiz kalışım
Şimdilik çok güzelsin ve sen kazandın
Birgün pişman olup beni ararsın
Unutma ben o artık eski ben değilim

Ben değilim sana şarkılar yazan
Ben değilim hasretinle yanan
Ben değilim yokluğunda ağlayan
Unutma ben o artık eski ben değilim


 

İntizar Ben Değilim dinle,İntizar Ben Değilim şarkı sözü, İntizar yeni son albümü şarkıları dinle, İntizar 2010 Dinle,İntizar Ben Değilim Şarkı Sözü

0 yorum:

Yorum Gönder