Pages

19 Şubat 2011 Cumartesi

Arzu Şahin Şarkıları Dinle




arzu şahin dinle,arzu şahin şarkıları dinle,arzu şahin online dinle,arzu şahin türküleri dinle,arzu şahin kıvırcık ali düet dinle,arzu şahin youtube dinle,arzu şahin mp3 dinle
Arzu Şahin Kendini Kısaca Şu Şekilde Anlatıyor :
Merhaba,
1978 Erzincan doğumluyum. Çocukluğum İstanbulda geçti. 
Müzik hayatıma çocukluk yıllarımda başladım diyebilirim. 
Bizim kültürümüzün ayrılmaz parçası bağlamaya küçüklükten 
beri ilgi duyardım. Dost ve akrabaların ev ziyaretlerinde 
hep yerimi alır, kendimce türkülerimi söylerdim.
Dört yıl özel bir dershanede bağlama ve şan dersleri aldıktan 
sonra sizlerin karşısına Ceylanım adlı albüm ile çıktım.
Gelen tepkilerin ve kaset satışlarının oldukca iyi olması 
bana cesaret ve çalışma hırsı verdi.





Arzu Şahin Şarkıları Dinle,Arzu Şahin Şarkıları Online Dinle,Arzu Şahin Şarkıları Canli Dinle,Arzu Şahin Şarkıları Full Dinle

0 yorum:

Yorum Gönder