Pages

20 Ocak 2012 Cuma

ismail yk duydum ki çok mutsuzsun sözleri




ismail yk duydum ki çok mutsuzsun şarkı sözü

Sevemedin cekip gittin
Ardindan yalari bi can
Soyledigin sozler nerde
Kan kusturdun bana kan

Seni attim dilimden
Ama kalbimden atamadim
Seni attim dilimden
Onun icin sana son sozum

Gittin de neler buldun
Onlarla mutlu mu oldun
Duydum ki cok mutsuzsun
ben yokum donme sakin

Seni benden caldilar
Canimdan kopardilar
Beni sana yalvarttilar
Dinlemedin gittin yar

Siir:
Duydum ki beni hiç sevmemissin
Ya ben, ben seni inanarak sevdim
Duydum ki baska biriyle olmussun
Ya ben, ben senden vazgecer miyim

Senin icin o artik cok mutsuz ve pisman dediler
Ya ben, ardindan biraktigin o yarali can yok mu
Senin için hayata veda edip oldu dediler

Ya ben senin için hergun oldum yar
Sen bir kere olmussun cok mu
Gittin de neler buldun

0 yorum:

Yorum Gönder