Pages

2 Şubat 2012 Perşembe

asi styla hayat yanlış yaptı sözleri




Tutma benim gibi onun elini
Onun benim gibi sevme sevme
Ben kimseyi sevmedim senin gibi
Sende benim gibi sevme sevme
Sende benim gibi sevme sevme
Asi StyLa 2011 GaziAntep Rap Time Anlamsız Duygular Records Beat By Kalpsiz .

Yooo Yooo Nefretttttttttttttt

Hayat bugün yine yanlış yaptı
Aşkımı benden çok erken aldı
Dostları sorma hepsi çıkarcı
Kötü gün gelince hepsi yabancı

İyi günüm oldu dostlar vardı
Dost değil aslında göz boyardı
Bi çok kişi bu şarkıyı dinleyecek
Sevdiğim kıza göre ben bi felaket

3 sen at 5 de bende var evet
Kötü duygularımı gelde bi gasp et
Haydi yapıştır zıvanayı bol çek
Kızardı gözlerim hadi beni zaptet

Uzak dur kızım kafam şekerli
Şekerli bu kafam sanada sitemli
Hasan Kılıç baba destek çık hadi
Mustomu sorma kalbi delikti

Anam acıma bu halime hadi çek git
Çoktan hak ettik seni dinlemedik
Biz babadan böyle gördük abi
Delikanlı gibi sevmeyi bildik

Durdurun beni yine saçmaladım
Gerçekler bu beni örnek alın
Üzerime gelmeyin nolur bi durun
Sevdiğim o kıza ölümümü duyurun

Gökyüzünde yine bir durgunluk
Hayrola gardaş kafam yine bozuk
Ayna karşısına geçiyorum bazen
Bakıyorum kendime kendimi bilmeden

Şizofren gibiyim ben gardaş
Soruyorum kendime ne oldu böyle
Bi korku çöküyor yüreğimin içine
Ben senin eserinim sevin be KAHPE !

Öfff yine ciğerlerim senin aşkınla doldu be
Hııı Bana diyorlar neden içiyorsun Taner
İçmeden geçmiyor yürek acısı be içmeden geçmiyo
Sevmiyomuş beni boşver sevmesin
Bu dünya onsuzda döner
Ama bu yüzüm onsuzda gülmez
Kimse onu benim gibi sevemez

Tutma benim gibi onun elini
Onun benim gibi sevme sevme
Ben kimseyi sevmedim senin gibi
Sende benim gibi sevme sevme
Sende benim gibi sevme sevme

0 yorum:

Yorum Gönder