Pages

2 Şubat 2012 Perşembe

MULTİTAP - Ben Anlarım



Bu işte bir iş var sen doğal değilsin,
Biri girmiş aklına değişmişsin,
Sanki biraz evvel ağlamış gibisin,
Sen konuşmasan da,

Ben anlarım çünkü,
En iyi ben tanırım seni,
Ben anlarım sakladığın seninledir,
Duvarların sağlam yıkılmaz sanıyorsun,
Sen öyle zannet ben anlarım,

Anlarım ki sonbaharsın,
Şimdi boş sokakların,
Titriyor duvarların,
Dokunma dersen ben anlarım,

Şimdi gözlerin kırmızı bir fonda,
Kalbin uzak yerde elin telefonda,
Yutkunuyorsun acın boğazında,
Sen konuşmasan da,

Ben anlarım çünkü,
En iyi ben tanırım seni,
Ben anlarım sakladığın seninledir,
Duvarların sağlam yıkılmaz sanıyorsun,
Sen öyle zannet ben anlarım,

Anlarım ki sonbaharsın,
Şimdi boş sokakların,
Titriyor duvarların,
Dokunma dersen ben anlarım..


0 yorum:

Yorum Gönder