Pages

2 Şubat 2012 Perşembe

Nada - Oda



Nada Oda Şarkı Sözü

Dört duvar bir odam var benim
İçinden çıkamam ben
Gözyaşım gurbet olmuş gülüşüm elkızı
Hissiz gece sessiz gece
Güneş sanki makineden
Bir yalan uydurdum kendime
Söyler www.sendeyim.com dururum ben
Bu geceyi atlat yarınlar çok güzel olacak
Bu geceyi atlat yarınlar çok güzel olacak
Bu geceyi atlat yarınlar çok güzel olacak
Bu geceyi atlat yarınlar
Duman döner başım döner
Etek döner düşler döner
Dolap döner dünya döner
Ben dönerim ateş döner
Zaman zaman neye yarar neye yarar
Odam karanlıksa hala
Zaman zaman neye yarar neye yarar
Odam karanlıksa hala
Karanlıksa www.sendeyim.com hala
Zaman neye yarar neye yarar
Odam karanlıksa hala karanlıksa hala
Zaman zaman neye yarar neye yarar
Odam odam karanlıksa hala karanlıksa hala

0 yorum:

Yorum Gönder