Pages

2 Şubat 2012 Perşembe

Nefes Seni - Hayatımca Sevdim




Nefes Seni Hayatımca Sevdim Şarkı Sözleri

Biliyordum her şeyin bir sonu olduğunu
Anlatma ne olur biliyorum zorluğunu
Her şey boş ve lüzumsuz artık
Sana söyleyecek bir şeyim kalmadı aşk üzerine
Öylesine çok alışmıştım sana ben
İnanmıyorum terk edip beni gideceğine
Seni hayatımca sendeyim.com sevdim
Sana taptım sana delirdim
Gitme ne olur
Ne olur gitme bırakıp beni
Sevgilim biliyordum her şeyin bir sonu olduğunu
Anlatma ne olur biliyorum zorluğunu
Belki zamanla unuturum her şeyi
Gülüşünü, kokunu, saçlarının rengini
Seni hayatımca sevdim
Sana taptım sana delirdim
Gitme www.sendeyim.com ne olur
Ne olur gitme bırakıp beni
Seni hayatımca sevdim
Sana taptım sana delirdim
Gitme ne olur
Ne olur gitme bırakıp beni
Ne olur gitme bırakıp beni

0 yorum:

Yorum Gönder