Pages

10 Mart 2012 Cumartesi

Burak Ekinili Hulusi Kentmen Dinle









Burak Ekinil Hulisi Kentmen Şarkı Sözleri
Ben şimdi sana Hulisi Kentmen desem
Hayatı anlat bana biraz ders ver desem
Yemek yerken üstümü kirletiyorum
Kaleye koşuyorum hadi pas ver desem
Ben şimdi sana Hulisi Kentmen desem
Büyüyünce sen olmak istiyorum desem
Yağmurlu bir günde ıslak bir şemsiyeci
Uykusuz hayalci kör bir adam desem

Sordum seni tarif ettiler
Balıkları geçinceymişsin
Durdum sana doğru ittiler
Aslında hep beni beklemişsin
Koşmuş yorulmuş ama hiç durmamışsın
Ben şimdi sana Hulisi Kentmen desem
Hayat açık büfeyse bense senle gelsem
Küçük bir tekneyle çok açılıyorum
Kaleye koşuyorum hadi pas ver desem
Ben şimdi sana Hulisi Kentmen desem
Büyüyünce sen olmak istiyorum desem
Yağmurlu bir günde ıslak bir şemsiyeci
Uykusuz hayalci kör bir adam desem
Sordum seni tarif ettiler
Balıkları geçinceymişsin
Durdum sana doğru ittiler
Aslında hep beni beklemişsin
Koşmuş yorulmuş ama hiç durmamışsın

0 yorum:

Yorum Gönder