Pages

11 Mart 2012 Pazar

Grup Seksendört Şimdi Hayat Dinle Klip İzle boxca indir


Ölürüm hasretinle çalışmasıyla büyük çıkış yakalayan grup seksendört uzun bir aradan sonra şimdi hayat adlı şarkısıyla tekrar aynı başarıyı yakalamış durumda.Müzik listelerinde zirvelerde yer alan bu parçayı ve şarkı sözlerini hepdinle.com farkıyla beğeninize sunuyoruz
Grup Seksendört Şimdi Hayat Dinle Klip İzle

grup 84 şimdi hayat şarkı sözleri
Bir kadeh sessizlik doldurdum


Daldım gittim semaya

Güz geçti bahar geçti derken

Bir gün daha görsek ne ala

Dünya derdi sarmış dört yanımı

Yaşamayı öğrenemedim hala
Şimdi hayat ister çiçeklerle gelsin

İsterse vursun geçsin

En bilindik yalanlarından

Bir yalan seçsin gelsin

Ben bu yolda tekrar yürümem

Artık buralardan geçemem

Ben bu yaştan sonra ne kara kaşa göze

Ne de selvi boya hiç gelemem
Her kadehte bir yıldız tuttum

Söndürdüm avuçlarımda

Koşarak kaçtım güya çocukluğumda

Büyümeyi öğrenemedim hala

Ben bu yolda tekrar yürümem

Artık buralardan geçemem

Ben bu yaştan sonra ne kara kaşa göze

Söverim gelmişime geçmişime
grup seksendört resimleri

0 yorum:

Yorum Gönder