Pages

11 Mart 2012 Pazar

Jennifer Hudson & Ne-Yo Think Like A Man Dinle , boxca indir türkçe


Yabancı müzik listelerinde bugünlerde zirvelerde yer alan Jennıfer Hudson ve Neyo ortak y apımı think like a man iel karşınızdayız.Birçok platformda en çok dinlenilenler arasına girmeyi başaran bu parçayı ve türkçe sözlerini hepdinle.com farkıyla sizlerle paylaşıyoruz
Jennifer Hudson & Ne-Yo Think Like A Man Dinle


Jennifer Hudson & Ne-Yo Think Like A Man şarkı sözleri ve türkçe çevirisi
You gotta act like a woman

Bir kadın gibi davranmalı

And think like a a man

Ve bir erkek gibi düşünmelisin
Why you call me your dream bed

Neden bana rüya yatağım dedin


And foolish of me I believe that

Ve aptal gibi ben de inandım

You said every king needs his queen babe

Her kralın bir kraliçeye ihtiyacı olduğunu söylemiştin, bebek

That’s why you needed me baby

Bu yüzden bana ihtiyacın olduğunu

Right in between lost and love

Kaybolmuşlukla aşkın arasında


You go and mess things up

Gittin ve her şeyi mahvettin

Now there’s no we babe

Şimdi artık biz diye bir şey yok

There’s just you and there’s me baby

Sadece sen varsın ve ben varım, bebek
There was us, there was trust


Biz vardık, güven vardı

There was happen and change, I know

Oldu ve değişti, biliyorum

Silly you, silly me, silly us, what i’ve wait

Aptalsın, aptalım, ne bekliyordum
But in love, love, love

Ama aşkta, aşta

You gotta act like a woman and think like a man


Bir kadın gibi davranmalı ve bir erkek gibi düşünmelisin

But in love, love, love

Ama aşkta, aşta

You gotta act like a woman and think like a man

Bir kadın gibi davranmalı ve bir erkek gibi düşünmelisin
Now I’m gonna keep it realer with you now that I ever been

Şimdi senin hakkında olmadığım kadar gerçekçi olacağım

Wish we would never been, girl we was better friends


Keşke hiç beraber olmasaydık, arkadaşken daha iyiydik

You didn’t had to tell me, what went right and when

Bana söylemek zorunda değildin, neyin doğru gittiğini ve zamanını

Um why I didn’t need it,

Neden ihtiyacım olmadığını

Cause you wasn’t my girlfriend, we had a good thing

Çünkü sen benim kız arkadaşım değildin, iyi bir şeyimiz vardı


You were a combining hitting, ooh give me that good thing

İsabet ettiriyordun, bana o iyi şeyi ver

Then after we were finished,

Sonra ayrıldık

You go your way, I go my way, it was whatever

Sen kendi yoluna gittin, ben kendi yoluma gittim, her neyse

Tell me what ever happens

Söyle bana ne oldu

Think this wanna gonna be better


Bunun daha iyi gideceğini mi düşündün

And now i’m telling you lies,

Ve şimdi sana yalanlar söylüyorum
All because I hate to see the tears in your eyes

Çünkü gözlerinde yaş görmekten nefret ediyorum

Of course I want my cake, and needed too, i’m a guy

Elbetteki kendi payımı istiyorum, ihtiyacım da var, ben bir erkeğim


And of course, you don’t understand,

Ve tabi ki, sen anlamıyorsun

But you would if you thought like a man in love

Ama eğer aşkta erkek gibi düşünseydin anlardın
But in love, love, love

Ama aşkta, aşta

You gotta act like a woman and think like a man

Bir kadın gibi davranmalı ve bir erkek gibi düşünmelisin


But in love, love, love

Ama aşkta, aşta

You gotta act like a woman and think like a man

Bir kadın gibi davranmalı ve bir erkek gibi düşünmelisin
Time cost money and it’s so expensive

Zaman paraya mal oluyor ve çok pahalı

Versace, lenny got these women blowing kisses

Versace, lenny bayanların uçuşan öpücüklerine sahipler


Leaning on my auto, she’s so photogenic

Arabamı kullanırken, çok fotojenik görünüyor

Can I take a picture, she’s my mona lisa

Bir fotoğraf çekebilir miyim, o benim mona lisam

Living like a princess in a fairy tale

Bir peri masalında yaşayan prenses gibi

You know them people up in barney show and tell

Biliyorsun insanları gösterir ve konuşurlar


Bentley black and not a ninja see no poney tail

Bentley siyah ve zenci değil, at kuyruğu yok

5 karat yellow diamond you don’t know me well

5 karat sarı elmas, beni iyi tanımıyorsun

Penthouse, set the drunks, it don’t call and sell

Penthouse, sarhoşları ayarlayan, çağırmaz ve satmaz

She called the night at twom I had to call the cab

Beni gece çağırdı, taksi tutmam gerekti


You don’t understand it’s altitude i’m balling at

Bu davranışı anlamıyorum,

I’m at the game on the wood where the owner at

Ben ormanda oyundayım,
Soldiers from ’bout the same,

Askerlerin hepsi aynı


Boy you tell me everything

Bana herşeyi anlat

Yeah you show me how you think,

Ne düşündüğünü göster bana

You’re the only one to blame

Suçlanacak tek kişi sensin

It’s such a shame,


Çok utanç verici

Yeah should lost the game you tell me how to play

Nasıl oynandığını bana anlattığın oyunu kaybetmelisin
But in love, love, love

Ama aşkta, aşta

You gotta act like a woman and think like a man

Bir kadın gibi davranmalı ve bir erkek gibi düşünmelisin

But in love, love, love


Ama aşkta, aşta

You gotta act like a woman and think like a man

Bir kadın gibi davranmalı ve bir erkek gibi düşünmelisin
jennıfer hudson resimleri


0 yorum:

Yorum Gönder