Pages

12 Mart 2012 Pazartesi

Volkan Konak - Göklerde Kartal Gibiydim




Volkan Konak - Göklerde Kartal Gibiydim

Müzik DinleGöklerde kartal gibiydim,

Kanatlarımdan vuruldum,

Mor çiçekli dal gibiydin,

Bahar vaktinde kırıldın,

Mor çiçekli dal gibiydin,

Bahar vaktinde kırıldın..




Yar olmadı bana devir

Her günüm bir başka zehir

Mapushanelerde demir

Parmaklıklara sarıldım..

Mapushanelerde demir

Parmaklıklara sarıldım..



Kimseye soramadım..

Doyunca saramadığım


görmeden duramadığım..

nazlı yarimden ayrıldım.

görmeden duramadığım

nazlı yarimden ayrıldım..



Yar olmadı bana devir

Her günüm bir başka zehir

Mapushanelerde demir

Parmaklıklara sarıldım..


Mapushanelerde demir

Parmaklıklara sarıldım..



Ekmeğim bahtımdan katı

Bahtım düşmanımdan kötü

Böyle kepaze hayatı

Sürüklemekten yoruldum

Böyle kepaze hayatı

Sürüklemekten yoruldum




Yar olmadı bana devir

Her günüm bir başka zehir

Mapushanelerde demir

Parmaklıklara sarıldım

Mapushanelerde demir

Parmaklıklara sarıldım..

0 yorum:

Yorum Gönder