Pages

7 Nisan 2012 Cumartesi

Hadise - Mesajımı Almıştır O - 2012





Müzik Dinle

Hadise - Mesajımı Almıştır O

Ya nazara geliyo, ya mezara gidiyo

Gerçek şu ki; aşkın ömür var

Savaşmazsak eğer



Çabamı göremiyo, hazıra konuyo

Kıpırdamıyo kalbimi kırıyor ve

Büyüsü bozuluyor



Ne desem olmuyo olmuyo

Sabrımı artık zorluyo

Aşkından bıktım kalemi kırdım

Mecburen söyle birkaç cümle



Yaydan çıkan ok geri dönemez

Kimse kararımı değiştiremez

Ben daha başka ne söyleyeyim?

Mesajımı almıştır o



Yaydan çıkan ok geri dönemez

Kimse kararımı değiştiremez

Ben daha başka ne söyleyeyim

Mesajımı almıştır o



Ya nazara geliyo ya mezara gidiyo

Gerçek şu ki; aşkın ömrü var

Savaşmazsak eğer



Çabamı göremiyo hazıra konuyo

Kıpırdamıyo kalbimi kırıyor ve

Büyüsü bozuluyor



Ne desem olmuyo olmuyo

Sabrımı artık zorluyo

Aşkında bıktım kalemi kırdım

Mecburen söyle birkaç cümle



Yaydan çıkan ok geri dönemez

Kimse kararımı değiştiremez

Ben daha başka ne söyleyeyim?

Mesajımı almıştır o



Yaydan çıkan ok geri dönemez

Kimse kararımı değiştiremez

Ben daha başka ne söyleyeyim?

Mesajımı almıştır o

Mesajımı almıştır o

Mesajımı almıştır



Ne desem olmuyo olmuyo

Sabrımı artık zorluyo

Aşkında bıktım kalemi kırdım

Mecburen söyle birkaç cümle



Yaydan çıkan ok geri dönemez

Kimse kararımı değiştiremez

Ben daha başka ne söyleyeyim?

Mesajımı almıştır o



Yaydan çıkan ok geri dönemez

Kimse kararımı değiştiremez

Ben daha başka ne söyleyeyim?

Mesajımı almıştır o

0 yorum:

Yorum Gönder