Pages

11 Ekim 2010 Pazartesi

Gökhan Türkmen - Belki bende Hata Yaptım Dinle

Gökhan Türkmen’in En slow şarkılarından birisi olan belki bende hatalar yaptım şarkı sözü ve videosunu sizler için yayımlıyoruz. çok anlamlı bir şarkı belki bende hatalar yaptım…
gökhan türkmen belki bende hata yaptım dinle

gökhan türkmen belki bende hata yaptım şarkı sözleri
Her adım anladım seni bana bağladı

Adı mutluluktu ağladım

Nerdesin bitmesin

Buraya kadarmış sevgilim


Elveda diyen senmisin
Gitme dur sakın

Acıyor içim sensiz

Gitme sevgilim

Mutlu olsanda bensiz,
Belki bende hata yaptım

Seni sevdim tek biran pişman olmadan

Çok düşündüm çok yalvardım

Tanrım alma canımı


Teniyle bir gün buluşmadan

Belki şimdi belki asla

Ya ölüm ya aşk istedim dudağından

Uyuyorsam bırak lütfen

Sen kal aşk ben giderim

Buralardan sabah olmadan…



Gökhan Türkmen - Belki bende Hata Yaptım Dinle ,Gökhan Türkmen - Belki bende Hata Yaptım İndir,Gökhan Türkmen - Belki bende Hata Yaptım Online Dinle

0 yorum:

Yorum Gönder