Pages

20 Ocak 2012 Cuma

tripkolic gözleri varya dinle


Tripkolic - Gözleri Varya Şarkı Sözleri, Tripkolic - Gözleri Varya Video Seyret, Tripkolic - Gözleri Varya Klibini izlesene..
Gözleri varya elleri sımsıcak hani ya derinden vurur beni ya ömrümü adarım yoluna
isterim ben seni kalbimde derin yazılı yeri gözleri beni bitirir ah be senden gidemedim


Sorun Also:

bende sevmiştim oysa bende sevmiştim

kalbe darbe vurdu önce hayallerimi yitirdim

harbe sürdü kelimelerim harpaç oldum harbiden
gittin ya helal olsun ızdırabı çeken benim



severdi oysaki gözleriyle gerçekten

büyülemişti hayatımı hasret nedir bilmezdim

özlemezdim bende maviydi hayallerim

artık anlamı yok bunların ben sensiz neyleyim



gazabı çok büyük aşkının ve nefretinin

akarsular dururdu meleğiydi maabedimin

gözlerime bak ve olmadığını sende söyle haydi

göster nefretini sonkez olsun bitti de



bende anlarım ozaman hayallerimin sahteliğini

keşke farklı olsa silebilsem geçmişimi

artık istemiyorum sensiz bu göz yaşla doldu

çaresiz haykırışların cefaların ortasında



allahım sen yardım et korkar oldum gölgelerden

tıpkı sen gibi aynı ölüm öncesi sessizlik

şimdi ise yalnızlığın acı sonuyla yüzleştim

ölmek istedim ve sonra kendi canıma kastettim.



Tripkolic:

Sevgilim nerde ah bu gönül ölür be

hasreti yakar derinde seninle kalbim mahşerde

sorardım kendime istemem ben diye
ve sende kalbime vazgeçermi yürekte



bıkmadım beklerim sen dön yine severim

seninle ölen kalbe seninle söz verdim

son nefessin sen severdi yürekte en derinden

mutluluk ellerinden dön bebeğim nerdesin sen



Kiproo :

ellerim ellerinden ayrıLırsa sevgiLi

yarın denilen günLer oLmucak belKi

beni bırakıp gittinya çaresizim şimdi
ne bugün ne yarın güneş doğmucak sanki



kaLbe düşen ilk cemrem dudaktaki gizLi hecem

sen oLmassan yanımdayaşayamazki bu beden

fırtınaLar kopuyo baq savruLuyoruz işte

ayrıLık dayandı kapıya sebebi yokken



bugünLerim şimdi mutsuz yarınLar umutsuz

dilimde tek bi hece söyLüyorum şuğursuz

sensiz öLmek istemezdim hicbizaman asLa

ama kaybettim kendimi bıraktım boşLuğa



şimdi intiharmı etmeLi veya üzüLmeLi

ikiLemLer içindeyim Yardım et be sevgiLi

geriye dönmüceksin ama unutmadım geçmişi

bugünde bekLedim seni geLirsin belKİ



imkansız oLan bişey varsa seni unutmaktı

seviyorum dediğin söz kaLbe kazındı

yeni bi sayfa açaLım hadi unut oLanLarı

yaLanda oLsa oyna mutLu ve mesutLarı



Tripkolic:

gözleri varya elleri sımsıcak hani ya derinden vurur beni ya ömrümü adarım yoluna

isterim ben seni kalbimde derin yazılı yeri gözleri beni bitirir ah be senden gidemedim



Rasas Alvin :

Cok uzaktasın sen Sesımı duymazsın belki

bende sana uzagım ondandır ya hasretim

uzun zaman oLdu bak özLüorumm sevgiLim
sensizLik koLay degiL acısını dindiremedim



Anlamsız olan hersey benı buldu bnimle

kokun dolaşırdı tenımde akıldasın gecemde

anlatamazdım güsel gözlerini denizleree

hep parlardı böyle yıLdızım gökyüzündeee



Zaman saatleriyle yakın oldu ölüm kadar

Kaderin prangasıı koptu gitti buraya kadar

aartık tükendi bu kalp uzak durun parcalar

müdaafa etmeyinn ve bırakın uzun yol var



eskidendi yalanlarım halimi biLirmisin

herşey zulüm oLuyo vardı benımde ümidim

hissederim yoklugunu bitmeyen bi senfoni

Allahım yardım eder unutturur belki sana beni



gönLümün yarısı yok mahşere kadar acı

ömrümden caldıqın gunlerin bedeli yasaklı

bana düşman dedın sanki sen çok vefaLııı

tamam anladım senı sevmekmiş gunahımm



Tripkolic:

gözleri varya elleri sımsıcak hani ya derinden vurur beni ya ömrümü adarım yoluna

isterim ben seni kalbimde derin yazılı yeri gözleri beni bitirir ah be senden gidemedim






tripkolic gözleri varya dinle Klibini İzle

0 yorum:

Yorum Gönder