Pages

23 Şubat 2011 Çarşamba

Asomania - Yalancı Bebeğim Dinle Yetenek Sizsiniz Yarı Final








Asomania - Yalancı Bebeğim

Yalancı Bebeğim sensiz ben neyleyim
Sensin benim yeminim bakışına köleyim
Gelmezsen bebeğim olursun sebebim
Şunu bilki sevgilim Sana bu son sözlerim

İçimi kaplayan sevgin aşkla dolu bir kare daha doldurdum, sensizlik bana çok koydu aslında sensizlik bana tek yoldu, bir sigara daha biter gecemde gözlerim seni gözler oldu, yoksun artık hislerimin ellerimde bir gül senin için soldu, gecemde hayalin birtek sigaram vardı kül oldu gitti, aynı senin gibiydi içime çektim zehrimi alıp beni terk etti ,yanımda yokken inan bana kendimi kaybettim kül olup gittim, şimdi nerdesin sölesene bir hiç için terk ettin, sensiz günüm geçmiyor, gecem gündüz olmuyor, sözlerin sonu gelmiyor, seni unutmak icin bir bira yeter kadehimin sonu gözüküyor, bu gecede senin yüzünden bu çocuk eve gidemiyo, tabi sen bunu hiç bilmion, aso yazar bişeler saçmalar bişeyler diye kendini kandırıo..

Yalancı Bebeğim sensiz ben neyleyim
Sensin benim yeminim bakışına köleyim
Gelmezsen bebeğim olursun sebebim
Şunu bilki sevgilim Sana bu son sözlerim





Savaş başladı ölenede kanma, yürek var ise onu sakın anma, yaşam buysa beni her daim anma, zaman buysa harekete başla, işareti vereyim düşman büyük sakın ona kanma, kader işi bu hayatı takma, iki kuruş dünyada sende yanma, hayat acısı bu insanı anla, savaş acısı yarana katlan, ölümün kaderini o an salla, ecel büyük sakın ola susma, diyeceğim o ki cennet burda, kapımı calan cehennem orda, azrail burda canımı alma itina hayata veda..

Yalancı Bebeğim sensiz ben neyleyim
Sensin benim yeminim bakışına köleyim
Gelmezsen bebeğim olursun sebebim
Şunu bilki sevgilim Sana bu son sözlerim





 Asomania - Yetenek Sizsiniz Yarı Final Dinle, Asomania - Yetenek Sizsiniz Yarı Final Online Dinle, Asomania - Yetenek Sizsiniz Yarı Final Canli Dinle, Asomania - Yetenek Sizsiniz Yarı Final Full Dinle

0 yorum:

Yorum Gönder