Pages

21 Şubat 2011 Pazartesi

Ramiz - İstanbul Attack Salla Salla Şarkı Sözleri

Ramiz - İstanbul Attack Salla Salla Şarkı Sözleri



Ramiz - istanbul attack salla salla Remix

Salla Salla Salla Salla
Salla Salla Salla Salla
Salla Salla Salla Salla
Salla Salla Salla Salla

(fuchs)

mikrofonu kaptım rapimle coş yow
beni dinleyerek bu yöne doğru koş yow
şimdi yaklaş ve elleri kaldır
tarihe benimle ismini yazdır
fuckhs 1-2 gazla baby
istanbul attack yo tarzla baby
hakkımı aldım bu rapa çağırdım
noktayı koydum ve sizlere bağırdım
önüme çıkmaki gazlamiyim haa
yolumu tıkmaki taşlamiyim haa
dondurmanı al ve çek git yow
bu yöne doğru salla eller haha
biri gider biri gelir of yow
hep aynı tantana salla kof yow
sekme hatunum seni avlarlar
altıda biri hafta nakavtla zarlar

(timur)

Pardon
Çok güzel parça yaptık
son noktayı koyduk attık
sen gerisini boşver artık
kusura bakma ama salla artık
vakti geldi kalbim çarpıyor
bu kadar harakete yürek dayanmıyor
yavaş yavaş ateşim artıyor
bedenim ısınıyor nefesim kesiliyor
aa kulüse beklerim yalnız gelme len
sakın unutma deli gibi sallican yoksa
beklicen mi tostu yememin sebebi
belli toksan gelmicen len

Salla Salla Salla Salla
Salla Salla Salla Salla
Salla Salla Salla Salla
Salla Salla Salla Salla

(kasırga)

Durum kritik pozisyon off-side
gözler kalçada müzik full-right
dayanırmı kalp bilinmez hoşsun
tepeden tırnağa bakımlı left-right
hadi gel yanıma sende dans et
gözlerime bak ve beni haps et
salla kalcayı tek harekette
eğlence hep dans benide bekle
dans edelim bütün gece durmadan
uyuyanlar uyansın uykudan
kasırga geldi neşeli gecenize
kırmızı kart şimdi hep birlikte

(ramiz)

lan durma ramizi duy salla
binbir pirinçten birini bana yolla
dalla budakla rapımi sakla
on çeşit takla atar azar attackla
zıpla yerinde durma oyna geceme damla salla
yirmi takla fazla kafana takma davet
seni görünce deli doluyum ıhh
yan etkisi geçince kafa bulayım
ıhh bana masal okuma, dal ritmini benden al
sözüme hasar duyulacak kadar orda kal
gurur ederim sözlerim aklına serilir
yumurta gibi silkelen bize kafidir

Salla Salla Salla Salla
Salla Salla Salla Salla
Salla Salla Salla Salla
Salla Salla Salla Salla

0 yorum:

Yorum Gönder