Pages

10 Mart 2012 Cumartesi

Emir Yargın Bu Gece Şarkısı Dinle , Emir Yargın Bu Gece Şarkısını Online dinle








Bu Gece Şarkı Sözü
yoruldum sıkıldım daraldım bunaldım
ev iş arası mekik dokumaktan
hayaller kurardım enerjik adamdım
rutin hayatıma kapılmadan

gezerdim tozardım azardım cosardım

butun haftasonu hiç uyumadan
içer sızardım atardım tutardım
bu buyuk bosluk benı yutmadan

bu gece dısarı çıkıp dağıtacağım

bu gece içip tum dertlerı unutacağım
bu gece tum kurtlarımı dokup atacağım
bu gece belki seninle de tanışacağım

yoruldum sıkıldım daraldım bunaldım

hep aynı seylerı konusmaktan
hayaller kurardım farklı bir adamdım
bu koşuşturmaya kapılmadan

gezerdim tozardım azardım cosardım

butun haftasonu hiç uyumadan
içer sızardım atardım tutardım
bu buyuk bosluk benı yutmadan

bu geceyi koparalım

hop oturup hop kalkalım
dökülmedik kurt kalmasın
hiç bir şeyi takmayalım

0 yorum:

Yorum Gönder