Pages

12 Mart 2012 Pazartesi

Eylem - Helal Olsun




Eylem - Helal Olsun
Müzik Dinle
Bir yara gibi açık senin bendeki yerin

Sarmadım bile, bile sızlıyor geceleyin

Sanki tüm yükünü geçmişin geleceğin

Topladım yine sabah edeceğim



Bu saatlerden sonra açılır bu defterler

Geceler iflah olmaz feda olsun


Beni kendimden aldın yaralandım her yerden

Yinede sende kaldım helal olsun



Bir yara gibi açık senin bendeki yerin

Sarmadım bile, bile sızlıyor geceleyin

Sanki tüm yükünü geçmişin geleceğin

Topladım yine sabah edeceğim



Bu saatlerden sonra açılır bu defterler

Geceler iflah sendeyim.com olmaz feda olsun


Beni kendimden aldın yaralandım her yerden

Yinede sende kaldım helal olsun

Bir zaman geldiğinde bitse bu işkence

Böyleyim her gece, her gece, her gece, her gece ahh

0 yorum:

Yorum Gönder