Pages

8 Şubat 2012 Çarşamba

Adnan Şenses - Doldur Meyhaneci Boş Kalmasın Kadehim Dinle










Adnan Şenses - Doldur Meyhaneci

İçelim arkadaş benim derdim çok,
İçelim arkadaş derdime çare yok
İçelim arkadaş bu gün keyfim yok.
İçelim arkadaş tadım tuzum yok

Dostlar acı söyler, düşmanlar sevine dursun
Bir büyük içtim ben, şifalar olsun
Mezem biraz peynir, birazda zeytin olsun
İçelim arkadaş içelim işte,
İçelim arkadaş sarhoşum işte...

Doldur be meyhaneci, boş kalmasın kadehim...
Doldur be meyhaneci, hiç bitmiyor dertlerim...
Doldur be meyhaneci, çabuk doldur içeyim...
Doldur, doldur, doldur, doldur, gitsin...
Doldur be meyhaneci yanıyor içim içim...
Doldur be meyhaneci hiç bitmiyor dertlerim...
Doldur be meyhaneci kör kütük sarhoşum o biçim...
Doldur Doldur Doldur Doldur Gitsin

İçelim arkadaş hiç umudum yok,
İçelim arkadaş bugün havam yok...
İçelim arkadaş benim gözüm tok,
İçelim arkadaş muhabbetim yok...

0 yorum:

Yorum Gönder