Pages

5 Şubat 2012 Pazar

Coldplay – Charlie Brown Dinle ve Türkçe Çevirisi




Coldplay Charlie Brown Çevirisi, şarkı sözleri, lyrics. Coldplay Charlie Brown şarkısının Türkçe sözleri.

I stole a key
Bir anahtar çaldım
Took a car downtown where the lost boys meet
Kayıp gençlerin buluştuğu aşağı semtten bir arabayı aldım
I took a car downtown and took what they offered me
Aşağı semtten bir araba aldım ve bana teklif ettiklerini aldım
To set me free
Beni özgür bırakmak için

I saw the lights go down at the end of the scene
Sahnenin sonunda ışıkların söndüğünü görüyorum
I saw the lights go down and they’re standing in front of me
Işıkların söndüğünü görüyorum ve önümde duruyorlar

My scarecrow dreams
Korkunç rüyalarım
When they smashed my heart into smithereens
Kalbimi tuz buz haline getirdiğinde
I be a bright red rose come bursting the concrete
Patlamadan sonra somutlaşıp parlak kırmızı bir gül olacağım
Be the cartoon heart
Karikatür bir kalp olacağım

Light a fire, light a spark
Bir ateş yak, bir kıvılcım çak
Light a fire, a flame in my heart
Bir ateş yak, kalbimde bir alev
We’ll run wild oh
Çılgınca koşacağız
We’ll be glowing in the dark
Karanlığın içinde parlayacağız
Glowing in the dark
Karanlıkta parlayacağız

All the boys, all the girls
Tüm erkekler, tüm kızlar
All the madness in the world
Dünyadaki tüm çılgınlık
All the boys, all the girls
Tüm erkekler, tüm kızlar
All the madness that occurs
Oluşan tüm delilikler
All the highs, all the lows
Tüm yüksekler, tüm alçaklar
As the room is spinning, oh
Oda dönerken

We’ll run wild oh
Çılgınca koşacağız
We’ll be glowing in the dark
Karanlığın içinde parlayacağız
Glowing in the dark
Karanlıkta parlayacağız

0 yorum:

Yorum Gönder