Pages

5 Şubat 2012 Pazar

Kenan Doğulu ft. İskender Paydaş – Doktor Şarkısı Dinle

Dur dinle şu derdimi
Kim bilebilir ki aramızda var bir mesele
Ben kulağı tıkalı ona takıntılı
onda kaldım her şeyimle
Ah bu kanepenin bir dili olsa
Anlatsa dünya sarsılsa
Yok çok sevişmenin hiç zararı yok
Aşktan ölen varsa söyle
Doktor derdime bul bir çare
Ona doyamıyorum yaz bir reçete
Sabah akşam yemekten önce ve sonra
Her anımda yanımda istiyorum
Gel sevenleri düşün
Düşün hepimizi
Bir tavsiyen yok mu birader
Sen anla şu halimi
İyileştir bizi
Ne demişler aşk ilaçtır
Ah bu kanepenin bir dili olsa
Anlatsa dünya sarsılsa
Yok çok sevişmenin hiç zararı yok
Aşktan ölen varsa söyle
Doktor derdime bul bir çare
Ona doyamıyorum yaz bir reçete
Sabah akşam yemekten önce ve sonra
Her anımda yanımda istiyorum
Iskender Paydas- doktor- kenan doğulu

0 yorum:

Yorum Gönder