Pages

8 Şubat 2012 Çarşamba

Can Bonomo - Bana Bir Saz Verin Dinle






Can Bonomo - Bana Bir Saz Verin
Haydi
yalan oldular ama yalanlar söylediler

Ama sen beni sev bibak yine bulduğunda kaçarım ben
kimlere kandın
alem yine batmış bak çıkarım ben

Diner mi sandın
ama sen kendini zorlama böyle
kala kala kimlere kaldın
hayat sana zormuş çok zormuş yandın

Aşık mı oldun
ama korkma geçiyor
yaranı sarma
ziyan

Beni ne sandın
bak dünya dönüyor
sevdim de yandım
dünya yalan

Bana bir saz verin
çalarım atarım tutarım keyfimden
bana bir yaz verin ısınır içim güneşinden
bana bir naz yapan olur ah ölürüm ben aşkımdan
bana bir caz yapan olur ah kızarım alev gibi ben

Ama kendini bul bişeytana kandıysan söyle
kala kala kimlere kaldın
mutluysan üzgün bakma böyle

Geçer mi sandın
bana alem durmuş mu söyle
yalan mı sandın
delikanlı severse sever böyle

0 yorum:

Yorum Gönder