Pages

5 Şubat 2012 Pazar

Rihanna Lease My Love Türkçe Çevirisi





Rihanna Lease My Love Çevirisi, şarkı sözleri, lyrics. Rihanna Lease My Love şarkısının Türkçe sözleri.

you can’t Lease my Love x9
Benim aşkımı kiralayamazsın x9
oh, this was just an empty space
O Sadece boş bir yer
that both we tried to Live
Birlikte yaşamaya çalıştığımız
with windows and a can of paint
pencerelei olan ve bir boya kutusu
and we began to buiLd
Bizim inşa etmeye başladığımız
in spite of that
Bunlara rağmen
(try to buiLd it up x3)
İnşa etmeye çalıştık x3
in spite of that
Bunlara rağmen
(try to buiLd it up x3)
İnşa etmeye çalıştık x3
i have felt such an imbalance
Kendi o kadar dengesiz hissettim ki
Loved my way around it
Bu tarzımı sevdim
and everyone around beLieved
Ve çevremdeki herkes inandı
that one of us was in it for the profit
Bizden birinin kar amaçla içinde olduğuna
(for the profit, for the profit)
kar amaçlı, kar amaçlı
just for the profit
Sadece kar amaçlı
now we’re months behind the rent
Şimdi kiralamanın üstünden aylar geçti
every doLLar gone unspent
Her dolar harcanmadan gitti
getting cLoser to the end
Sona yaklaşırken
it aLL depends if you wouLd break from me
Benden koparabildiklerine bağlı
break from me
benden kopardıklarına
you tried to Lease my Love
Benim aşkımı kiralamaya çalıştın
Lease my Love, Lease my Love
Aşkımı kiralamaya, aşkımı kiralamaya
but you can’t cheat my Love
Fakat benim aşkımı aldatamazsın
go on and Lease my Love
devam et ve kirala aşkımı
Lease my Love, Lease my Love
Kirala aşkımı, kiralama aşkımı
you can’t cheat my Love
Aşkımı aldatamazsın
i knew this day wiLL come,
Bu günün geleceğini biliyordum
it came so very quick
Çok çabuk geldi
i knew that once we feLL apart
Bir gün ayrılacağımızı biliyordum
no ruLe wiLL ever stick
Hiç bir kural sonsuza dek sürmez
and we wouLd foLd the profit
Ve karı katlıyacağız
(foLd the profit x5)
Karı katlayacağız
now we’re months behind the rent
now we’re months behind the rent
Şimdi kiralamanın üstünden aylar geçti
every doLLar gone unspent
Her dolar harcanmadan gitti
getting cLoser to the end
Sona yaklaşırken

0 yorum:

Yorum Gönder