Pages

8 Şubat 2012 Çarşamba

Kıraç Nice Yıllara Dinle ve Sözleri




Kıraç Nice Yıllara Şarkı Sözleri

Beyaz güller, boş kadehler, ürperen bir mum
Bu gece buyum
Beyaz güller, boş kadehler, ürperen bir mum
Bu gece buyum www.sendeyim.com
Hayalinle içmek varmış bir gün kaderde
Çok güzelsin biliyorum uzak bir kentte
Gülüşün bende doğum gününde
Hayalinle içmek varmış bir gün kaderde
Çok güzelsin biliyorum uzak bir kentte
Gülüşün bende doğum gününde
Dilek tuttum can bağladım kuru dallara, kuru dallara
İki gözüm hayırsızım nice yıllara, nice yıllara
Usul usul gözlerimden süzülür yaşlar
Anladım ki son nefeste bitermiş aşklar
Dualarım senin için sen bilmesen de
Mutluluklar diliyorum doğum gününde
Dilek tuttum can bağladım kuru dallara, kuru dallara
İki gözüm hayırsızım nice yıllara, nice yıllara
Usul usul gözlerimden süzülür yaşlar
Anladım ki son nefeste bitermiş aşklar
Dualarım senin için sen bilmesen de
Mutluluklar diliyorum doğum gününde

0 yorum:

Yorum Gönder