Pages

12 Şubat 2012 Pazar

Athena Ben Böyleyim Dinle,Ben Böyleyim Şarkısı





Athena Ben Böyleyim Şarkı Sözü
Athena Ben Böyleyim Şarkı Sözleri

Hayat bu kadar mı?
Bence değil bir
Bir kaç sözüm var
Biraz senin gibi
Yıkılmayan duvarları var...
Bazen resimsini
Bazen uzak yakınlarım var....
Ben, ben böyleyim kendi yollumda
Bırak tutma sendeyim.com beni
Kaybetsem de üzülmem asla,
Ne boş kaygıların
Korkma bana hiçbir şey olmaz
Yanlış doğru gibi
Eksik kalan bir kaç satırsa
Ve ben, ben böyleyim kendi yolumda,
Hayat benim her
Anımı yaşadıkça sevesim var,
Aldırmam hiç yağmurlara
Benim güzel hatalarım var,
Biran bile vazgeçmedim
Kendi yolumdan,
Değer saklanma hiç geçer zaman
Böylede geçer ya sev ister vazgeç,,
Beklentiler sadece üzer
Ayrı dünyalarda farklı, farklı kafalarda,
Ve ben, ben böyleyim kendi yolumda
Hayat benim her
Anımı yaşadıkça sevesim var
Aldırmam hiç yağmurlara
Benim güzel hatalarım var
Biran bile vazgeçmedim..
Kendi yolumdan
 

0 yorum:

Yorum Gönder