Pages

16 Şubat 2012 Perşembe

Kreş Laf Aramızda Dinle,Laf Aramızda Şarkısını Dinle




Kreş Laf Aramızda Şarkı Sözü

Sevda başka sevgi başka
Farkı anladım sonunda
Aşka adım eskisi gibi değil
Geri gidiyor gidiyor gidiyor
Hem seni hem kendimi üzmek
Verdiğimiz sözlere ihanet
Bir zamanlar aşkı taçlandırdık
Ama o krallık şimdi yıkılıyor yıkılıyor
Laf aramızda aşka küstüm ben
Ayrılık başa gelince
Zaman son sözü söyleyince
Yaralarını sarana dek www.sendeyim.com
Birbirimizi anmışız günahkar günahkar
Laf aramızda aşka küstüm ben
Suçlamam kimseyi diyemem sebebi sen
Laf aramızda aşka küstüm ben
Suçlamam kimseyi diyemem sebebi sen
Laf aramızda aşka küstüm ben
Bir yürek kabuğuna çekiliyor adım adım yavaş yavaş
Sevgi başka sevda  başka
Farkı anladım en sonunda
Sevgi başka sevda başka
Laf aramızda… Laf aramızda

0 yorum:

Yorum Gönder