Pages

8 Şubat 2012 Çarşamba

Adnan Şenses – Neden Saçların Beyazlamış Arkadaş Dinle ve Sözleri





Adnan Şenses – Neden Saçların Beyazlamış Arkadaş
Neden Saçların Beyazlamış
Neden saçların beyazlamış arkadaş
Sana da benim gibi çektiren mi var
Görüyorum ki her gün meyhanedesin
Yaşamaya küstürüp içtiren mi var
Görüyorum ki her gün meyhanelerdesin
Yaşamaya küstürüp içtiren mi var
Bir zamanlar bende deli gibi sevdim
O bana dert ben ona mutluluk verdim
Yıllardır soruyorum bu soruyu kendime
Allah’ım bu dünyaya ben niye geldim
Katlanmayı bilmeyen aşkı çekemez
Aşka mahkum edilen garip gülemez
Ben de yanmışım vallah senin gibi arkadaş
Dünyanın derdi bitmez böyle arkadaş
Ben de yanmışım senin gibi arkadaş
Dünyanın kahrı bitmez bilmez arkadaş
Bir zamanlar bende deli gibi sevdim
O bana dert ben ona mutluluk verdim
Yıllardır soruyorum bu soruyu kendime
Allah’ım bu dünyaya ben niye geldim
Yıllardır soruyorum bu soruyu kendime
Allah’ım bu dünyaya ben niye geldim
Of be arkadan seçmek zor sanat
Katlanmayı bilmeyen aşkı çekemez
Aşka mahkum edilen garip gülemez
Ben de yanmışım senin gibi arkadaş
Dünyanın derdi bitmez, böyle bitmez arkadaş

0 yorum:

Yorum Gönder