Pages

2 Şubat 2012 Perşembe

Ahmet K. Anne Kıymeti Rap Dinle , ve Şarkı Sözleri




Şiir Kısmı

05.11.2005 Bir Bayram Sabahının 3.günü
O günse günlerden cumaydı
Saat 9 sularında telefonum çalar, arayan abim “Nerdesin çabuk eve gel”
Eve vardım, vardığımda yıkıldım.
Tüm herkesin gözünden sular seller gibi yaş akıyordu.
Ve aradan dörtbuçuk sene geçmesine rağmen, sanki dün gibi yaşananlar, dün gibi…

Şarkı Kısmı

Hergünüm isyan nedenini sorma
Hergünüm ayrılık olmasın artık
Sen yoksun diye günlerim ağlak
Her gece başı boş karamsar duygular
Gönlüm sevgiye muhtaç Yarab
Annemi göster bir kere olsa da
Göster annemi girsin rüyama
Bak düşlerime bir onu özledim
Hayata bakmışım sanki bir sınav
Çöz çöz soruları bitmiyor derdim
Günlerim ayları yılları kovaladı
Ardıma bakmışım sade bir anı var
Annem, sarhoş bedenime yol ver

Kalp yarasından bitmiyor dertler
Her gece bin dua sade bir annem
Rabbim ne olur bir kere göster
Ne olur bir kere rüyama girsen
Karanlık hayatıma bir son versen
Geçse de günlerim kendimi bilmeden
Huzurlu değilim ben seni görmeden
Seni bana sora küstüm dedim
Seni bana anlatan olursa ağladım
Bak gördüğün gibi yalnızım
Anneler günü ama yine çaresizim
Aşkı da meşki de bıraktım artık
Ben sana nasıl küsebilirim ki haa?
Söyle nasıl küstüm diyebilirim?
Ölmedin annem sen gönlümdesin
Bitmeyen bir yerim, bitmeyen bir acım
Sensin annem, ah benim herşeyim
********************************************
Her şehidin ardından bir türkü söylenirmiş anne
Sen de benim ardımdan bir türkü söyle ağlama anne
Gidiyorum ben…
********************************************
Bak baba oğluna kaz bir mezar
Dört yıldır annem yok ne yazar
Ellerdeymiş nazarını boşver
Biz bizeyken düşmüşüz koyuver
Köyümün yağmurlarında yıkayın
Alın götürün toprak kokusunu
Özledim artık annemin yüzünü
Rüyalarıma da gelmiyorsun
Küstünmü yoksa gelmedim diye
Kaç kez geldin rüyama söyle
Duygu sömürüsü yapan insanlar
Bugün beni yalnız bırakın nolur
Herkes Anne Kıymeti bilsin
Pişman olursun sonra gidince
Ahmet K. demek RAP IS THE MARKA
Herkes beni çok mutlu sanar demi?
Dıştan hayatım keştos pembe
İçimden ahım ANNE ANNE
Seni görmek seni anmak
Sesini duymak bile en iç hayalim
Kendimi bulamadım hayat yolunda
Üzgünüm anılar kapandı parçada
Kalbim sıkılıyor heralde bu ara
Çarem kalmadı ölümden başka
Her tarafım dört duvar olmuş lan
Sağımda solumda her yanım yalan
Bıktım artık boş bir hayattan
Sevgili mevgili boş be dostlar
Benim en büyük sevgilim ANNEM
Gidince herşey rapdedir dostlar

0 yorum:

Yorum Gönder