Pages

3 Şubat 2012 Cuma

kuzey güney dizi müzikleri dinle , boxca mp3 indir





Kuzey Güney Dizi Müziği Jenerik Mp3 İndir Dinle
Evet henüz dizi başlamadı ama fragmanlardan gördüğüm ve dikkatimi çeken kısımlar müziklerde oldu gerilim müzikleri ve bir çok çalışma dikkatimi çekti yine toygar ışıklımı yaptı orası meçhul henüz ama ilerleyen günlerde kime ait olduğunu ve kimlerle çalışmalar yapılmış yani 1 2 hafta içerisinde göreceğiz bu konu üzerindende sizlere sunucam o güzel dizi müziklerini müziğini .. çoğu dizide olduğu gibi mesela adını feriha koydum dizisiyle aynı günde olacak olan kuzey güneyinde dizi müzikleri benim gibi herkesin merak ettiği konudur ? diye tahminlerde bulunuyorum ki sanıyorum ki emin değilim ama toygar ışıklı olmasından ve gökhan kırdarın olacağından şüpheleniyorum, bu bir anlaşmadır ve konsepte uyuyor ise onunla anlaşılmıştır zaten şimdiden iyi dinlemeler diliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder